Gemeente organiseert Evenementenplein voor organisatoren van evenementen

Gemeente organiseert Evenementenplein voor organisatoren van evenementen

Om partijen met initiatieven voor evenementen bij elkaar te brengen, organiseert de gemeente Nieuwegein op woensdag 14 februari een ‘Evenementenplein’: een bijeenkomst voor organisatoren van evenementen. Deze bijeenkomst is bedoeld voor iedereen die van plan is om een evenement te organiseren en/of ervaringen van anderen wil horen.

Onderwerpen

Tijdens de bijeenkomst komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • Uitleg over het Vrijwilligershuis Nieuwegein (medewerkers leggen uit wat ze bij evenementen voor u kunnen betekenen).
  • Nieuwe regelgeving omtrent brandveiligheid bij evenementen, uitgelegd door de Veiligheids Regio Utrecht (VRU).
  • Een kijkje in de keuken van medewerkers van Acute Zorg Alcohol en Drugs (wat kan er op dit gebied gebeuren en wat moet je doen als het mis gaat?).
  • Korte toelichting over de actuele ontwikkelingen rond vergunningverlening en evenementenveiligheid door Willie van Dam van de gemeente.

Netwerkborrel

De bijeenkomst vindt plaats bij Woonindustrie, Symfonielaan 1, en duurt van 19.30 tot 21.30 uur. Na afloop is er een netwerkborrel. U kunt zich aanmelden bij Corina Polak, e-mail: c.polak@nieuwegein.nl, tel. (030) 752 40 46.

Archieffoto: Stephan Gomersbach

reacties